"jullov"

Nu har jag äntligen "jullov" med det menas att jag inte alls är ledig... Men jag får iaf vara hemma och umgås lite med vänner, pojkis och familj. Det är riktigt skönt och hoppas jag kan slappna av och vara på lite bättre humör!
De senaste dagarna har varit roliga iaf, har umgåtts mycket med mina underbara vänner i Grythyttan och det uppskattas. Igår var det filmkväll då vi såg Pearl Harbor som mot min förståelse Amanda, Emma och Emelie inte hade set?! Wtf liksom.. Alla har väl sett den ;) Men jag gillar er ändå och det var väl kul att jag kunde visa er något nytt (även fast de flesta somnade litegrann.. hihi.)
Idag och igår hade vi projektledarutbildning i skolan, det var intressant men ändå tråkigt haha, läraren är ju himla rolig att lyssna på så de gick! Dock har jag kommit på att det inte alls är något jag vill arbeta med sen, föör mycket ansvar xD
 
Nu ska jag kolla på film och slappa! Puss på er!
 


Kommentarer
Mamma

Skönt och ha dig på hemmaplan :D

<3 <3

2012-12-21 @ 22:53:37
URL: http://tiemsa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0