Allting har en mening

Nu är det ännu en ny vecka, helgen var bra. En utgång tillsammans med Emma var behövligt och roligt, resten av helgen spenderades tillsammans med älskling. Vi hade riktigt mysigt och gick på både bio och hockey tillsammans. En riktigt välbehövlig tid tillsammans :) 
Just nu sitter jag och försöker att lära mig hur man använder en Macdator.. Det är lite komplicerat tycker ja, men Amanda har lärt mig hur jag ska kunna skriva mitt PM iaf. Jag har nämligen lånat Johans då min dator är på typ lagning. 

Tidigare idag har jag lekt med Amanda, vi har bakat Dammsugare! haha dom blev ju inte direkt fina, det var svårare än va vi trodde att det skulle vara men helt klart blev de unika ;) 
Vi har även varit och tränat, blev ett riktigt jobbigt Ben och rumpa pass men nu blir det att kötta i ca 30 dagar! Jag vill, jag kan, jag kommer att lyckas. Det kommer bli tufft men jag har en sådan tur att jag har både Amanda och Johan som stöttar och tror på mig så nu jäklar :) 


 
 
Otroligt vackra våra Dammsugare blev! haha.. 
Nu ska jag klä på mig tre lager med kläder, ska nämligen ut och gå tillsammans med Amanda i snö/stormen!
Ha en fortsatt bra dag :) 
 


Kommentarer
Mamma

Mmmmm är dom goda vill jag ha receptet :D

<3 <3

2012-11-26 @ 20:08:28
URL: http://tiemsa.blogg.se
Emma

ser ut som bajskorvar :p

Svar: haha jaa xD
Sara!

2012-11-26 @ 21:26:51
Kungen

Hitta på ett eget namn! För det där är inga dammsugare! Hahaha

Svar: haha men joo xD i en annan färg bara!
Sara!

2012-11-27 @ 01:20:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0