Det blev en långtur! haha.

Idag så åkte jag, Emelie, Amanda, Ella och Emma till Karlskoga för att handla. Dock blev det en lite längre bit än vad vi räknat med då vi åkte lite fel och hämnade först i Filipstad och sedan Karlskoga! men fram kom vi till slut och fick äntligen handla lite mat. 
Alltså pengarna bara försvinner på en gång, månaden har inte ens börjat än och pengarna är slut haha men har mat så att det räcker så det ska nog funka fint ändå. 

Imorgon ska jag till tandläkaren, usch och fy! Hatar att gå dit men förhoppningsvis går det bra och jag slipper på ett tag. Nu så sitter jag och ska kolla lite på datorn innan jag och Amanda ska ut och gå, i slasket. Det får bli ett varmt bad och Te när jag kommer hem :) 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0