Slut på denna helg...

Jahapp så var helgen slut.. Dom går alledes för fort, man hinner ju ingenting ;) 
Iallafall så har det blivit riktigt kallt och snöigt! i fredags fick jag agera chafför till pappa och det var snorhalt, fick sladd på sladd och det var riktigt läskigt! men vi alla överlevde ;) 
Lördagen började med att Johans mamma fick lov att hämta oss då bubben tappat bilnyckeln.. Sedan fortsatte dagen men att försöka leta efter vinterskor vilket är helt omöjligt att hitta.. så gav upp och köpte lite julklappar istället. 
På eftermiddag/kväll åkte vi hem till en av hans kompisar, det var så trevligt så och dessutom hade de en liten och sööt bebis :) 
Kvällen slutade med filmmys! 

Idag, söndag så har vi varit och kollat på soffa till Johans lägenhet, finns så otroligt mycket fina saker som jag bara vill ha ha ha och vill ha en egen lägis nu! Efter det så blev det lite hockey och nu har jag suttit här och skrivit lite på mitt PM, har även skickat in det på lite handledning så nu blir det Solsidan och bara slappa sista timmarna på denna helg för veckan kommer med stress stress stress och sjuuuuuukt mycket att göra.. uash! 



Kommentarer
Mamma

Ja sladd är jätteläskigt att få :/.

Tänk så roligt du kommer få när det är dags att inreda din lägenhet med egna saker :).

<3 <3

2012-12-03 @ 21:03:26
URL: http://tiemsa.blogg.se
mormor

instämmer med mamma <3<3

2012-12-04 @ 11:25:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0