20 December

Idag har jag verkligen inte gjort någonting alls. Vaknade klockan halv 12 och klockan 1 skulle vi vara hos mormor och morfar så det var bara att gå upp. När vi väl var där så gjorde vi julgodis, alltså knäck och marsipansaker. Det var roligt och mysigt sen kom vi hem och åt Tacos och satt vid datorn ett tag. Nu har vi nyss klätt granen :) den blev ganska fin i år med =)
Nu vet jag inte vad jag ska göra. Tror jag ska kolla på någon film och äta nån knäck kanske :) hihi. Nej seriöst jag har lite tråkigt just nu. Men snart är det jul iallafall! bara 4 dagar kvar nu och jag längtar så mkt! vill ha pakeeeeeet :D haha.
Nej nu ska jag gå och umgås med familjen + Kristian <3 Hejdå :*




Kommentarer
Louise

Fin blogg du har! Kika gärna in på min också :)

2008-12-21 @ 18:02:43
URL: http://losan.blogg.se/
Anonym

Åh ja vill oxå ha marsipansaker _



IHH SNART JULAFTON YEEEY :D<3

2008-12-21 @ 21:00:10
URL: http://sofiaawa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0