Äntligen!

Äntligen Jullov! haha gud vad skönt det känns. Fast gick till skolan imorse och det var nog helt och hållet värdelöst, vi hade verkligen ingenting att göra så vi satt och skulle sätta ut alla städer i USA? liksom OJ vad roligt, nej. Men sen så tog Sofia och Sandra tag i det och fixade oss en musik quiz. Då blev det mycket roligare :) Sen var det lunch, det var ett litet julbord som inte alls var gått men det gick endå, Jag, Kristian, Sofia, Robin och Sandra fick sitta i V.i.p båsena för att det var fullt vid varenda vanligt bord. Alla skulle typ äta samtidigt.

Nu sitter jag här och njuter och väntar på mat :) Kristian spelar lite och är tråkig men det får man ta :D hiihihi <3 Jag passade då på att skriva lite här och så då. Nu är jag lite hungrig så hoppas det blir mat snart sen ska jag baaaaaaara ta det lugnt idag och mysa med min älskling så länge han är här, han åker nämligen hem på tisdag och är borta tills på nyår :( men det går nog ändå :D <3

Nu ska jag lyssna på mer musik och bara kolla på sötnosen som sitter i min säng, ni får ha det bra! hejsvejs :*



Dagens låt <3



Kommentarer
Sofia

Hade inte vi varit där hade våran avslutning sugit XD Tur att vi fixade det XD! Och ohyeah v.i.p. lixom hohoohhoo!! :DD<3 Och skööööööönt med loooooooooooov ihaiahiahiahaa :D:DD

2008-12-20 @ 19:37:41
URL: http://sofiaawa.blogg.se/
Sandra

hahaa men ja, dem kunde ha gjortaslutningen så mkt roligare :( javäl cp, vi får klagapå det när vi kommer tillbaka ;) <3 ha ett bra lov nu babe, mr kommer imorgon istället : D wihu <3

2008-12-21 @ 11:30:48
URL: http://viseekumi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0