Bara en vecka kvar i skolan nu

Nu har det gått en hel vecka igen, Mamma klagade på att jag bloggade lite för lite just nu så jag får lov att göra det nu då :) Igår så var det lusseshow på gruvriset och det var riktigt skönt att komma tillbaka dit och se att alltingvar precis som när jag gick där. Men showen var då inte så bra, nästan alla snäng falskt och luciatåget var mega kort? :S men men det fanns väl vissa som kunde sjunga och var skapligt bra iaf :)

Kristian ska åka hem idag :/ Buhu då blir det svårt att sova igen då, men det kommer nog gå endå.. Det blir en hemma helg hos pappa med en massa godis och film, det ska iaf bli roligt :) Och sen är det ju bara en vecka kvar i skolan efter helgen! Åh vad skönt det ska bli med Jullov och en massa mys med julklappar och julgodis, Jag bara älskar julen. Fast en nackdel med allt detta är att Kristian åker hem och är borta enda fram till nyår :/ så himla länge så usch..

Igår innan lusseshowen så handlade jag lite julklappar också, så nu är det bara till pappa, farmor och farfar och mormor och morfar som det fattas till. Men usch vad jag håller på att bli pank igen. inte så himla kul men hoppas på att jag får lite pengar i julklapp till mellandagsrean.

Nu ska jag ta och animera lite på en skoluppgift. Hejdå :*

Dagens fråga: 
Vad ska man göra på nyår? Vart ska alla?


Kommentarer
Anonym

Men du har köpt till mig hahahahahaaaa/M

2008-12-13 @ 15:53:23
Madde

Åh undrar också vad man ska göra på nyår xD vi borde festa tsm :D <333

2008-12-14 @ 20:30:31
URL: http://oneofthosenights.blogg.se/
Sofia

VI MÅSTE JU SUZURAN-HIGHa PÅ NYÅÅÅÅÅÅÅR D: <33333333

2008-12-14 @ 22:15:07
URL: http://sofiaawa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0