Blä

Pappa kom och väckte mig imorse för att klockan var över 12? hmm men okej då, fick väl lov att gå upp. Till frukost gjorde jag en jätte god toast för att det var så länge sen jag åt de XD haha. När man kollade ut så var det typ snö och hur kallt som helst så usch nej jag håller mig inne idag.

Jag har läst färdigt min engelska bok nu så nu är det bara att göra bokanalysen på måndag sen tror jag att jag är färdig med allt arbete innan jul! Det känns faktiskt bra :) Jag tror att nästan hela nästa vecka kommer att vara skön, slappt i skolan och inga läxor att göra efter skolan. Bara ta det lugnt och ta hand om sig själv :)

Jag längtar till Julafton nu är jag faktiskt jätte nyfiken om vad man får i julklapp, det är  roligt! Men nej nu ska jag inte tråka ut er nå mer utan jag tror jag ska kolla på film eller nått, Hejdå :*



Kommentarer
Anonym

vad duktig du är som gjort klart det mesta redan i skolan, och kan unna dig att bara ta det lugnt och skönt sista veckan :). Håller med dig om att julen är en härlit tid :):)./ M

2008-12-13 @ 19:36:28
Sandra

det e roligt att få julklappar men inte lika kul å köpa om man inte vet vad:/=)

2008-12-14 @ 11:30:35
URL: http://sasses.blogg.se/
Christina

Fin blogg :)

2008-12-14 @ 17:36:05
URL: http://pinapina.blogg.se/
Sofia

Jag vill ha julklappar nuuuuuuuuuuuuuuuuuuu x)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! XD :D<333333333333

2008-12-14 @ 22:16:47
URL: http://sofiaawa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0