Dagen före Jul

Kristian typ väckte mig klockan 10 imorse, Vi gick upp och åt frukost för klockan 12 skulle han åka hem "/  När vi ätit så gjorde vi oss iordning och sedan åkte vi alla in till stan. Vi släppte av Kristian på stan och sedan fortsatte vi till blge. Släppte av Emma hos Ida på vägen också. Sen så gick jag och mamma och Tommy på Kupolen ett tag och jag köpte hårfärg så snart ska jag färga det igen. Efter ett tag blev jag hungrig så vi åkte till Max men på vägen såg jag Pappa så jag ringde och frågade ifall han var där för att hämta min mobil och jajjämensan det var han. Han kom efter till Max och då fick jag den, men det är bara det att det var inte samma. haha. De på affären hade gett mig den nyare modellen än vad jag hade ifall jag ville ha den och såklart ville man det, så nu har jag ny mobil igen :D hihi.

Imorgon är det Julafton också, jag längtar alltså denna dag är liksom mega seg för att man längtar så mkt men men. Jag saknar Kristian så mkt, han kommer liksom tillbaka om en vecka. Igår känndes det inte så länge men nu känns det verkligen! usch ja men det går, får tänka på hur mysigt det kommer att bli när han väl kommer, Tycker om dig <3

Nu ska jag äta varma mackor och kolla på TV tror jag, har endå inget annat för mig. så God jul och puss på er :*


Mobilen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0