En jobbig onsdag.

Skolan är tråkig, ingenting nytt händer i mitt liv och allting spelas upp om och om igen. Jag har tröttnat på det litegrann men jag tror att allting löser sig tillslut, vad skulle livet vara utan ett par motgångar? för enkelt antagligen.. hah. Men en positiv sak är ju att det typ bara är kanske 12-13 dagar kvar i skolan till jul tror jag, orkar inte kolla. Igår var jag och Kristian och kollade på lite julklappar. Jag köpte en julklapp till mammis och kollade runt lite på nån till Emma men hittade ingen just då.

Jag älskar Kristian och kommer alltid göra så det så och det kommer alltid att vara vi :) Klå den ni :*

Nu ska jag och Kristian kolla på Tv och äta godis, Godnatt :*


Kommentarer
Anonym

Du har så rätt gumman <3<3<3<3 MM

2008-12-04 @ 07:23:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0