En ny vecka.

Helgen har varit bra och igår gick vi på Madagaskar 2, den var jätte söt och bra faktiskt :) Sen så gick vi lite på julskyltningen. Den nya gallerian han öppnat. Det är lite bra affärer där faktiskt :) Men det jag inte förstår är varför vi ska ha så många gallerior istället för en stor. haha men men det är väl så det ska vara. Sitter i skolan nu men ska nog snart gå hem, är typ förkyld och snorig, inatt hade jag nog feber också men de gick över. Men ska nog hem och vila upp mig lite.

Idag är det 15 dagar kvar i skolan så det är rättså skönt faktiskt! Och dessutom så är det snart Jul och det ska bli jätte roligt! En massa Julklappar och en massa mysig stämning :) hihi.

Nu ska jag packa ihop och ta mig hemåt, hejdå :*



Kommentarer
Sofia

SNART ÄR DE JUL! JULKLAPPAR<3333 höhöhö _

Ja va oxå på julskyltningen :) I danssmink XD

2008-12-01 @ 13:20:48
URL: http://sofiaawa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0