Fan också

Vart ska man få allt mod ifrån? eller vart ska man få all lycka ifrån? Världen och dess människor? nej.

Smulan (Emmas marsvin) ska bli avlivad idag, fett jobbigt hon är iaf varit med oss de senaste typ 4-5 åren :/ Det kommer bli så tomt och jag kommer vara så ledsen, det kommer nog alla i vår familj :( Det är hemskt fast det är ett sånt litet djur men hon är så söt! Jag älskar henne, Men nu kommer Min kära kanin, Ninis kunna ta hand om henne igen så hon kommer inte att vara ensam, Vi alla kommer sakna henne :/ <3

 


Kommentarer
Anonym

Nu får Ninis,Susanne,Lillis och Lilleman ta väl hand om Smulan, det vet jag att dom gör! Jag kommer oxå att sakna henne jättemycket...Puss MM

2008-12-16 @ 16:30:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0