flashback

Kom nyss tillbaka till Kristan efter att ha avlivat smulan "/ det var så hemskt och jag fick värsta flashbacken. Det är i samma rum som Ninis blev avlivad, jag saknar henne så mkt och det känns som om hon blev avlivad igår "/ jag hatar detta, jag förstår inte att alla inte kan få leva jämt! Jag trodde faktiskt inte att jag skulle börja gråta men det blev så hemskt så jag gjorde det, Smulan skrek så mkt av sprutan och fick typ ryckningar, ja det var hemskare än det låter "/. Jag kommer sakna dig väldigt mycket, Vila i frid <3


Smulan är marsvinet "/


Kommentarer
Anonym

Kommer oxå sakna henne jättemycket och jag tyckte oxå det var hemskt :(/M

2008-12-16 @ 22:38:42
Anonym

Saknar henne jag oxå hon var ju såååå fin finast av alla.MM

2008-12-17 @ 08:51:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0