hihi

Nu är det kväll, har inte gjort så mkt på dagen mer än att sova till klockan var halv 1. Då gick jag och älskling upp och åt frukost sen har vi inte gjort så mkt mer, vi kollade nyss på "tomten är far till alla barnen" alltså den är ju så himla bra! haha man måste bara se den varje år =)

Jag och Kristian öppnade varandras julklappar nyss också, jag blev så glad! Av kristian fick jag örhängen som passade till halsbandet jag fick i halvårspresent, Dom passade jätte bra och var hur fina som helst! Sen fick jag även ett navelsmycke, det var också fint! Det var svart och hade gröna stenar på sig, Sen så fick jag faktiskt en julklapp av hans familj också, det var en parfym som luktade jätte gott! Bilder kommer nog upp senare på bdb (rosamelon) efter jul sådär med resten.
Kristian fick ett värmeskydd och ett halsband för er som ville veta det med :) Vi båda blev väldigt nöjd och han är så gullig, jag älskar dig <3

Till er alla hoppas jag att ni får en lika bra kväll som jag <3. Hejdå :*


Kommentarer
Sofia

Åhh jag vill oxå öppna julklappar XD Måste vänta ända tills imorgon ihhhhhhhhk! Jag hittade iaf något åt Robin, som inte är kebab XD HAHA!

Och jag glömde min hela mobil hemma, så du kan inte smsa mej och undrat om julklappar sådär som du sa... och min dator har virus så där är jag inte inne så ofta! SÅ GOD JUUUUUUUUUUUUL SARIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS :D<333333333333333333

2008-12-23 @ 17:33:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0