Jobbigt

Livet är jobbigt. Ingenting blir som man trott att det ska bli. Väntan är nog värst, att sitta här och inte veta alls vad som kommer att hända. Igår var en av de värsta kvällar i hela mitt liv, Allting vändes upp och ner känndes det som, jag tappade kontrollen på allt. Men det kommer att ordna sig, Allting kommer bli bra.

Hade jätte ont i huvudet imorse så jag stannade hemma från skolan idag. Men tror inte att jag missade så mkt mer än en sak men den ska jag göra på torsdag istället. Tror att jag ska köpa färdigt julklapparna på tosdag också.
Ska kolla på Gossip girl idag också sen ska jag nog bara sova och kanske läsa min svenska bok.
Orkar iallafall inte skriva mer så hejdå.


Kommentarer
Anonym

Lovar att allt kommer att ordna sig till det bästa även om det känns jättejobbigt just nu. /M

2008-12-15 @ 14:25:26
Anonym

Ja stumpan livet kan vara pest ibland. Tänker på dej. Önskar att jag kunde ta bort allt jobbigt åt dej men livet är tyvärr inte så. Men håller med ovanstående att " allt kommer att ordna sig vad det lider" fast det hjälper väl inte just nu att höra. Puss MM

2008-12-16 @ 16:33:45
Maya

Livet är jobbigt i bland men man får kämpa för att de ska bli bra. o det kommer de att bli<33

2008-12-16 @ 19:09:25
URL: http://mayaolivia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0