lördag

Idag var det en jobbig dag. Gick upp klockan 8 för att klockan 9 skulle vi åka, jag och Emma åkte ner på stan och kollade lite, hittade inget fint att ha på nyår så det blev nå skit tråkigt men aja det är som det är. Efter det åkte vi upp till Mamma, Tommy och såklart Tindra... Hon är sötare idag men jag har ju knappt rört henne eftersom Emma hade henne hela dagen. Typ en Molly 2.. Men men jag blir bara så irriterad att allting ska vara så jämt. spela roll jag ska väl bete mig som den stora flicka jag är. Jag bara läääängtar efter Kristian så att han kan hålla om mig så att jag känner mig ompysslad nu. Sen har hon såklart typ skrikigt hela dagen så jag har nog tinitus men de är lugnt. Undra vad man ska göra imorgon bara. På måndag får jag iallafall träffa Kristian baby <3

Nu ska jag fortsätta läsa min bok. Ha det bättre än mig. hejdå.


Kommentarer
Iwars

sakanar dig med<3:$

2008-12-28 @ 14:18:15
URL: http://inthesky.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0