Nu är julaftonen över

Så du är alltså julen över för i år. Det har varit en underbar dag med en massa god mat och fina julklappar! Jag är väldigt nöjd med dagen och mina julklappar, jag fick typ det jag har önskat mig och de jag behövde, så det är bra. Sen fick jag ju en jacka som var fin också, hihi. Imorgon ska jag fisa jul med pappa och dom så det ska bli roligt det med, liksom en liten extra jul^^, Men jag har iallafall lagt in bilder och skrivit vad jag har fått i julklapp på min bdb, så ni som är intresserade av det så kolla in där :)

Nu ska jag krypa ner i soffan och kolla på någon film eller nått, kanske äta lite julgodisar också. Hoppas att ni har haft en bra julafton och att ni är lika nöjda som mig :) Puss och Kram :*

 


Kommentarer
Maya

Söööta bilder ;)

puss<33

2008-12-25 @ 14:25:11
URL: http://mayaolivia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0