Nu var det din tur "/

Den här veckan har verkligen inte varit kul. Smulan behövdes avlivas igår och idag fick vi reda att att morfars marsvin, Pyret också ska avlivas typ imorgon :( Som sagt det har bara varit en jobbig vecka. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga mer än att jag tycker det är hemskt, var dit och sa hejdå till henne nyss. Hon vet verkligen inte vad som ska hända "/ men men jag älskar henne med och kommer att sakna henne så mkt! Den lilla gosibjörnen hemma hos mormor och morfar kommer inte finnas kvar mer "/ Glömmer dig aldrig <3

   
Morfar såg ut att vara ledsen <3


Kommentarer
Anonym

Håller med dig om att det är en jobbig vecka, och kommer sakna även henne oerhört mycket( M

2008-12-17 @ 22:27:07
Anonym

ja både morfar och jag är jätteledsna både för smulan och pyret. Men tur att vi har er gumman.Och ja en sådan här vecka till vill vi inte ha MM

2008-12-18 @ 08:19:47
Sofia

UHuh så hemsk D: Ja grinade cpcpcppcpc-mycket när Sven dog ;_;<3

Hoppas dom leker i marsvinshimmlen! :)<3

2008-12-20 @ 19:35:50
URL: http://sofiaawa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0