Nu...

har klockan passerat 00.00 och denna super duper mega hemska vecka är över! Nu är det bara att gå vidare och inte tänka så mkt mer på den. Och det kommer ju inte bli så stort problem nu när det bara är två dagar kvar till jul :O ahah, men men nu sitter jag här och funderar på om jag ska sova, har ju endå inget att göra.. Imorgon ska jag hm, vet inte riktigt men en sak vet jag och det är att jag ska öppna julklappar med älskling eftersom han är hemma på jul.. Så det ska iaf bli mysigt :)

Idag har jag åkt skoter också, Kristian körde och jag och Emma satt bakpå, det var roligt faktiskt och inte alls så kallt som tur är! haha. nej men nu är jag faktiskt lite trött så det blir nog sängen, Ha det bäst så får vi väl se om jag uppdaterar imorgon nått då, Hejdå ;*


Kommentarer
Anonym

Håller med om att det är skönt att den hemska veckan äntligen är slut, och nu har vi bara mys att se fram emot, eller iallafall nästan bara mys hihih/M

2008-12-22 @ 10:07:52
sofia

Åhh kul att åka skoter! Och läskigt som attans!! x)

2008-12-23 @ 17:31:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0