Nyår

Jahapp. Nu sitter jag ensam hemma och väntar på att Kristian ska komma tillbaka. Kollar lite på Tv och dricker apelsin saft :D hihi. Nu på morgonen har jag och Kristian varit på stan med Vicis och letat efter lite stuff till nyårsfirandet ikväll :) Jag köpte ett par örhängen och smink, så nu kommer man bli "fin" haha. Vi ska ha riktigt roligt ikväll flickor och pojkar :) berättar lite mer om kvällen imorgon :)

Igår färgade Emma håret på mig också. Det blev en nyans mörkare och det blev faktiskt fint, för en gångs skull var jag näästan nöjd^^, Tänkte ha åkt ut till mamma igår också men hann inte det så det får bli någon annan gång :) Jag saknar Tindra <3 Men nu ska jag gå och platta håret och börja lite mått innan jag ska laga mat :)

Hoppas att alla får en bra avslutning på detta år :) Puss och tack för mig detta år :)


Kommentarer
Anonym

Hon saknar dig med :) Ha så skoj ikväll <3<3 /M

2008-12-31 @ 21:15:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0