Tråkig måndag

Jag är så himla trött på skolan och allting just nu, jag blir sur för ingenting och jag orkar bara inte, men jag vill säga förlåt till alla som tycker jag verkar vara lite sur men det går snart över när vi får lov och jag får vila ut mig lite.

Ja. Nu har helgen tagit slut och den spenderades i Vansbro med Kristian. Kristians mamma hade 40års kalas på lördagen som vi var med och serverade och tog bort en massa tallrikar^^ det var väl inte så himla roligt men klart man hjälper till :) Sen så kollade vi nog mest på film resten av helgen tror jag :) hihi.

Jaa snart är det jul iaf och det längtar jag till! jag älskar julen, den är så mysig :) Och sen så ska jag ju faktiskt snart få en liten lillasyster att pyssla om så allting ska nog bli riktigt roligt (tror jag). Sen är det ju det dära med alla julklappar, det är riktigt kul det med :) hihi.

Saker kvar i skolan:
  • Julkort på grafen
  • Fördjupning i filmsaken
  • läsa färdigt boken + analys

Nu ska jag ta och kanske börja med filmkunskapen eller nått julkort eftersom jag har graf nu men vi får se ;)  Hejdå :*




Kommentarer
Anonym

hahah det var jätte tråkigt att servera jue:) men det var roligare att sitta där och prata med folk och sitta i hörnet och mysa med dig^^ xD du var duktig <333 pussss :*

2008-12-08 @ 21:17:17
Sofia

Jaaaaaa, snart jul!!! SÅ KUL :D:D:DD<333 Och va mysigt me en lillasyster som är en gullig liten bäbis<33 ihh :D x)

2008-12-10 @ 11:15:58
URL: http://sofiaawa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0