Två dagar kvar till jullov

Nu är det två dagar kvar i skolan innan det är jullov! Äntligen det behövs verkligen för jag är sp trött på detta nu. Kom nyss ner till skolan igen, hade en lektion imorse sen spenderades resten av dagen med en fotbollstunering! Sandra, Madde, Sofia, Matilda, Josefin Moen och Josefine Hägg var mega bra :D ihih, Kristian var också bra men själv så vad jag bara kamera tjej :) hihi.

Ska åka hem med 20 över 3 bussen och då har mamma förberett så att det bara är att börja baka lussekatter :D mums! Det kanske inte är så kul men det är en sak man måste göra till jul :) Fast jag tror att jag ska göra vanliga bullar med mandelmassa i också :) hihi.

Kollade på Titanic igår och den är ju bara föööööör sorlig, trodde jag skulle dö :( haha. Så jag och Kristian var vakna länge igår så det var lite jobbigt att gå upp idag men äh, det är ju bara två dagar kvar :) Imorgon ska jag skriva min bokanalys på engelskan sen så har jag gjort allt jag skulle ha gjort :) På fredagen blir det julbord och nånting skoj med klassen, sen är det jullov :D jippie! Om precis en vecka nu så är det julafton också, det ska bli skoj :)

Nu ska jag gå hem och baka och sen blir det mys med Kristian resten av dagen! Hejdå :*


Kommentarer
Anonym

Lussebullarna blev hur goda som helst. Är så avundsjuk på dig som får jlubord, men det är du värd /M

2008-12-17 @ 22:25:35
Sandra

förlåt om jag var cp och skitdeppig osv osv idag :( men ja, dålig dag... kanske vecka jag vet inte, men förlåt om jag är dryg. ;_; men du vet, jag vet att du vet, att ibland gör det för ont



<3<33

2008-12-17 @ 23:52:56
URL: http://viseekumi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0