Välkommen till världen

Idag har jag fått en till lillasyster! Hon var inte precis så fin men hon är ju faktiskt min lilla gris nu :) Vi åkte dit och träffade henne lite nu på kvällen, hon lät som en liten gris då haha för att hon var så töt i näsan gullungen <3

Igår så firade vi jul med pappa också, jag fick en datamus som jag hade önskat mig sen fick jag boken "om jag kunde drömma" så läser jag som bara attans, den är så bra ! men hela kvällen igår var rolig med kusinerna och allihop :) Nu ska jag äta lite sen ska jag fortsätta att läsa ;) hihi. Imorgon blir det att träffa Tindra lite sen blir det nog stan ett tag, måste hitta nått att ha på mig på nyår :) Puss hejdå :*

 


Kommentarer
Anonym

Gud vad SÖTA ni är alla tre puss puss MM

2008-12-27 @ 11:05:36
Dress Like a Princess

Så söta bilder :)

2008-12-27 @ 22:23:11
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Sandra

Grattis pluttan <3 :D jag vill träffa henne haha :D

2008-12-30 @ 12:38:45
URL: http://viseekumi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0