Ännu en vecka har börjat.

Nu är helgen slut igen. Måste den verkligen ta slut så fort? Jag vill ju sova :( Vaknade flera gånger inatt för att det blåste så mycket :O Alltså det blåste så mycket att det bara lät i väggarna, det var lite jobbigt och läskigt men Kristian var iaf med :)

Helgen har väl varit helt okej. Maya kom hit och det var mega kul att träffa henne igen :) Jag och Kristian lekte med dom på lördagen. Plinis, Vicis, Millan och Maya och så vi då, åkte till Robert och kollade på nån läskig film. Den var inte så läskig men bara liite, haha så läskig så att jag inte tänker tälta i skogen iallafall :)
Efter att vi varit hos han ett tag så åkte vi ut och åkte bil, Jag, Kristian, Plinis och Millan åkte i Jerkers bil och vi åkte runt lite. Till slut hamnade vi upp på lugnet där det var mega mycket snö (snökanoner) så vi sladdade runt där ett bra tag! Det är så roligt att göra det ju :D Sen gick vi ju såklart ut och lekte lite i snön ! Kallt men roligt :) Vi satt även uppe vid hopptornen och sjöng jullåtar^^
När klockan va runt 2 kanske, så åkte vi hem till Plinis pappa och kollade på lite TV och åt popcorn. Sen runt 3 gick vi hemåt för då skulle alla hem och sova^^, Det var en riktigt rolig dag/kväll. Tack för det :*

Söndagen blev bara lugn. Sov ganska länge sen skulle jag hem till mamma så Kristian följde med. På kvällen blev det "One tree hill" och "Gossip Girl" Me like it :*

Nu sitter jag och väntar på lektion :/ inte så roligt men men så är det att gå i skolan, tråkigt och jobbigt.. Men idag ska jag även gå och försöka skaffa APU plats, säger inte vart för då kanske ni tar den ifrån mig :O hihihi. Nej nu snart börjar lektionen :)
I övrigt så är denna dag ganska lång, slutar inte förens halv 5. Jobbigt. Sen ska jag faktiskt sova hos Kristian idag så det ska bli mysiga och roligt :) Vi har alltid roligt ihop^^,

Hejdå :*


Kommentarer
Iwars:)

Vi har alltid roligt ihop :) <333

2008-11-24 @ 09:09:44
Sofia

Ja kunde sova länge på söndagen för första gången på aslänge för nu är de lov på söndagsträningarna! :D ihhh<3

fast jag var ändå dödensdöd-trött XD Kunde nästan somnat under gossip girl! XD! :D ih

2008-11-24 @ 10:04:57
URL: http://sofiaawa.blogg.se/
Sandra

jag kunde inte sova alls. ;_; .. usch och fy

2008-11-24 @ 14:49:07
URL: http://viseekumi.blogg.se/
Maya

Mysigt vare :D<33

2008-11-24 @ 15:21:31
URL: http://mayaolivia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0