Äntligen Helg.

Nu sitter jag i skolan igen, jag vet klockan är halv 4 och jag bara saknade skolan därför gick jag tillbaka :) NOT. haha. Jag slutade faktiskt kvart över 1 idag och efter det följde jag med Robin, Sofia och Sandra och fikade men såklart var ju lilla älsklingen med :) Han bjöd mig faktiskt på fika, en jätte god muffins och en festis, sötot då :) Sen så gick jag och Sofia på stan medan Robin och Kristian gick och gymmade. Så, det var förklaringen till att jag sitter i skolan igen det var så kallt och tråkigt på stan i väntan på att dom ska bli färdiga =)
Just det, när vi sikade så träffade jag Camilla! det var så länge sen och jag har saknat henne mega mkt! så vi bestämde att vi skulle träffas på jullovet efter nyår :) <3

Igår kväll åkte jag och Kristian hem till honom ett tag tills jag kom på att jag ville sola så då åkte vi in till stan igen så att jag fick sola :D det var mega skönt och jag blev faktiskt liite brun. Jag har önskat mig ett solkort i julklapp eftersom det är så dyrt att sola :O men endå så skönt :)

Jag hade utvecklingsamtal idag också. Det gick faktiskt bra, jag fick mega mycket beröm över att jag typ inte hå frånvaro och att jag var så duktig på att prata? hahahha. Men jag är nöjd med det jag fick veta om mina betyg och så vad lärarna tyckte om mig :D

Ikväll ska jag äntligen träffa Maya igen! har saknat henne så mycket, puss på henne ! Kristian ska vara med och jag vet att ni kanske inte tycker om de så mkt men det får ni göra ändå. :) Vet inte riktigt vad vi ska göra men vi kommer nog på nått skoj.

Nej men nu ringde Kristian också och de var färdiga! så nu kommer dom hit så att vi kan åka hem ett tag innan maya kommer :) hihi.
Hejdå :*


Kommentarer
Sofia

De va en mysig liten fredagsstund x) Och vi hittade snygga kläder! :D<333

2008-11-24 @ 10:03:31
URL: http://sofiaawa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0