.

Okej nu vill jag bara säga så här, Jag hatar skolan på grund av en äcklig elak lärare..
Alla ska ha samma rättigheter men nej inte då.. aja ska inte gå in mer på det men
så är det iaf och jag orkar bara inte, blir bara så jävla arg. usch nej.
Det är tur att jag har dig mamma <3

Jag har nyss bakat en kladdkaka, den blev jätte fiiiin! Kristian ville stå med så jag
kan väl säga att han bakade liiiiiiite också =) Det blev iallafall jätte fin! ska smaka
på den snart med^^ haha.
I skolan fick vi fiskpinnar jag potatismos, men inte vilka fiskpinnar som helst.
Det var små stjärnor! dom var jätte sööööta :) jag fick såna för att jag ville ha det
men fiskpinnarna bestod annars också i form av små hajar^^ haha, men våran
kock är ju så snäll så jag fick stjärnor för att jag tyckte dom va söta :)

Nu ska jag gå och kolla på Tropic Thunder och äta kladdkaka :)




Fiskstjärnan! :)

hejdå :*



Jag ville ju. Jag ville.
Varför ville inte du?
Jag vill fortfarande.
Men nej du vill inte.



Kommentarer
Madde

Aa vissa lärare är crap på vår skola :/ usch !



Hehe fickstjärnorna i skolan är söööta^^ < 333

2008-11-13 @ 22:29:50
URL: http://oneofthosenights.blogg.se/
Sandra

åh den var så söööt XD hahaha <3333

2008-11-14 @ 11:25:54
URL: http://bangbangtang.blogg.se/
Sofia

Stjärnan är så söt! Och ja ville ha, men fick bara fula hajar ;_;

2008-11-17 @ 16:10:01
URL: http://sofiaawa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0