Fredag

Lady Gaga - Just dance (Glam remix)

Jaha nu sitter man i Vansbro igen då hos älskling :)
Vi har nyss ätit Porterstek och jag är mega mätt^^,
Kristianär elak och spelar redan wow och då fick jag iallafall
tillfälle att uppdatera bloggen :)

Gick upp klockan 9 idag och badade lite snabbt och sedan
fixade mig lite. Började inte skolan förens halv 12 :D så himla
skönt och det bästa med det är att det är så varje fredag ;D
Slutar dessutom kvart över 1 så ;)

14.30 åkte vi till Vansbro. Det är verkligen långtråkigt att åka buss
så långt. usch. Sen så var det värsta läskiga gubben som satt
mitt emot mig och Kristian på säterna. Han stirrade på mig typ
hela tiden. Det var as läskigt :S

Nu tror jag att jag ska dra igång ett Våra bästa år pogram :) haha.

Hejdå :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0