Fredag

Idag är jag besviken på ganska mycket.
Jag är besviken på dig.
jag ville bara att du skulle bevisa någon gång att du verkligen
kan göra nått för mig. men det gjorde du inte. Jag gav dig chansen
att göra det, du sket bara i den..

Jag är även besviken på att ni inte hörde av er tillbaka. jag trodde nästan
att jag skulle få vara med. men shit the same..

Jag va hurstig idag typ när klockan var 18.00. Då gick jag till konsum, hiih.
Det var faktiskt skönt att gå lite, synd att jag fick gå själv bara men men :)

Just nu sitter jag och äter vindruvor och pratade nyss med mammis! Hon är
så söt som hjälper mig :)
Pappa ska väl laga mat snart å, sen ska jag äta chips och kolla på film. själv.

aja nu tänker jag inte klaga mer.
Hejdå.


Kommentarer
Anonym

Förlåt mig Älskling, men jag ska ändra på mig från och med nue:) för jag ska visa vad du betyder för mig JAG ÄLSKAR DIG!!<33333333333

2008-11-14 @ 20:34:54
Anonym

Förstår att di är besviken, det skulle jag med vara på dom. Men du har alltid mig. /kram M

2008-11-15 @ 12:57:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0