Gah!

Kom typ nyss hem till Kristian. Idag slutade vi kvart i 5! Alltså seriöst det är
barnmisshandel :( men men vi såg på en jätte dålig film på filmkunskapen idag,
det va Departed. Alltså man fattade ingenting av den så usch.
Anki vår favvolärare fyllde år idag så hon gick och köpte fika till oss på graf lektionen
hon är ju bara föör gullig :)

Sitter här med den dära jävla engelska läxan, den är ju så svår, hatar att få ord.. Sen
har Kristian beställt hemkörd pizza idag, värsta gott! hihi så den sitter vi och väntar på
också.
Pappa har lämnat in min mobil idag också. Så om nårga veckor får jag en ny, fast det
blev en svart ändå fast jag ville ha en likadan fast vit, men äh den kommer vara hel och
den svarta är ju också fin :*

Hejdå :*


Kommentarer
Sandra

hahha kvart i fem är ändå inte sååå ovanligt för mig :/

Grattis Anki :D:D:D

jag har fortfarande inte bestämt mig vilka skor jag ska köpa ;; ;; !!

<3

2008-11-05 @ 23:39:04
URL: http://viseekumi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0