Helg

Nu är det helg igen, Kom hem till mamma igår och där var mormor :) vi fikade lite och pratade. Hon satte även ihop pepparkakshuset som vi ska göra alledes snart :) Det kommer bli så fint så :) Igår var det Idol och äntligen åkte Johan ut! Det är ju nått man har väntat på länge så nu är det ju bara Kevin som ska vinna då! Han är helt klart bäst. Imorgon ska vi på bio då :D så roligt, och jag tror jag ska fråga Kristian ifall vi inte kan gå på bio i veckan också, för jag vill se Twilight^^,

Jag sitter fortfarande i pyamas haha men det är skönt och dessutom är jag ju bara hemma endå så. Jag sov ganska länge idag och det får jag ta och göra ett tag till sen blir det väl en himla massa skrik men men det är väl mysigt det med.. :)

Nej nu ska jag väl klä på mig nått och börja göra pepparkakshus :) så vi kan göra vårt lilla fina pepparkaksland^^
Hejdå :*


Kommentarer
Älskling <3

Hur mkt var klokan när du skrev detta? 15.00? xD

hehe du är så söt:D klart vi kan:D

2008-11-30 @ 00:36:36
Maya

jag är sjukt förälskad i das very good looking pöjk i twilight! se den, absolut värt!! :D<33

2008-11-30 @ 20:59:24
URL: http://mayaolivia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0