Helgen är slut.

Jaha nu sitter man här och helgen har bara flygit förbi.
Gick upp klockan 9 idag och åkte hem till mamma kl 10.15.
Åt frukost när jag kom hem till mamma och sen var det bara
att börja skriva på svenska rapporten, mamma skulle nämligen
hjälpa mig med den eftersom läraren är som hon är..
Jag är faktiskt snart klar med den :D jag är duktig!

Har övningskört lite idag också, det gick faktiskt bättre än vad
jag trodde att det skulle gå eftersom jag inte har kört på ett tag,
jag ska köra lite till ikväll när vi hämtar Kristian. typ 11 vi får se om
jag orkar de^^,

Ikväll är det Gossip Girl också! åh det är bara så bra, hihi så det
ska jag se på. Åh vad tråkigt det är att bara sitta här och inte göra
nånting. Jag är så rastlös^^, Men nu kom mormor och morfar så nu
blev det genast lite roligare :D

Ska gå och fika lite med dom nu sen så ska jag duscha sen så kommer
Kristian och då blire mys :)

Hejdå :*


Kommentarer
Robiiiiiiiiiiin

DÖDA INTE KRISTIAN NU NÄR DU KÄR BARA!!!!!!!!!!!!! xD

2008-11-16 @ 14:57:58
Iwars

Mys? tss du kommer ju sova;) hahaha men jag myser med dig när du sover ;):D:D:D<3333

2008-11-16 @ 21:10:19
Sofia

Gossip girl är bra! Och min svenskarapport finns inte :< OCh va fin din blogg är!!! :D:D:DDD<3333

2008-11-17 @ 16:12:41
URL: http://sofiaawa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0