Måndag

Sitter i skolan nu. Har en tre timmars lång lektion och ingenting att göra på
den. Lovet är slut, jag är mega hungrig och vi slutar 16.20, kan de bli värre?...

Sov hos Kristian igår till idag. Vi kollade på film och jag lagade Tacos :)
Det blev gott men Kristian envisades att vi skulle köpa små bröd för att de i
mellan storlek var slut, så vi gjorde väl det. Men de små bröden blev väl tre
tuggor. Alltså dom var verkligen as SMÅ :O haha. Det slutade med att vi fick lov
att äta tacos med vanliga Chips för att bröden tog slut ^^, det låter helt sjukt men
så äckligt vare iallafall inte.

Åh jag vill sola! men har inte pengar till de just nu :( men är verkligen i stort behov
av det! Är någon villig att betala? (A)

Nej nu ska jag väl ta och fortsätta göra ingenting.
Hejdå :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0