Onsdag

Sitter på samhällskundkapen nu och jag fattar verkligen ingenting som läraren står och säger^^ det är en massa skit och konstiga ord :P Men efter det här är det iallafall Mat! äntligen, jag är ganska hungrig faktiskt. Jag slutar kvart i 5 idag, så himla jobbigt :(

Sov hos Kristian igår till idag, vi kollade på tv, åt men sov mest hela tiden^^ jag var så  himla trött och stressad. Jag längtar till jullovet då man får sova mega mycket och så är det ju den där mysiga stämningen när man har julgranen tänd och äter pepparkakor och sånt, det är ju bara föööör mysigt :) synd bara att inte Kristian kommer kunna fira jul
med mig :( det hade ju varit ännu mysigare^^,

nästa vecka får jag pengar :D Då blir det att gå ut på stan och leta julklappar till allihopa. Det är ganska många :) men det blir säkert bra, hoppas bara på att pengarna räcker^^

Det känns som om jag förlorar mina gamla vänner just nu :/ ingen tycker liksom att det är viktigt att höra av sig eller träffas, men jag hoppas på att det ändrar sig nu när vi får träffas igen :)

Maya kommer hit i helgen också! Jippiiiie! jag har verkligen saknar henne :) Då ska vi hitta på nått skoj :D

Nu ska jag väl försöka lyssna på lektionen^^
Hejdå :*


Kommentarer
Sandra

hoppas dina pengar räcker och att du inte blir ruinerad! men ah, köp inget åt mig :*

vi borde göra ngt efter skolan ngn dag <3333

2008-11-19 @ 11:27:50
URL: http://bangbangtang.blogg.se/
Robiiiiiiiiiiin

Sandraaaaaaaaaaa, vi ska ha party på lördag efter Sofia's dansläger sak sak sak sak, har jag och Sara bestämt :D

2008-11-19 @ 12:10:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0