Onsdag

Idag vaknade jag med världens huvudvärk så jag stannade hemma.
Det är lite tråkigt att vara sjuk men jag har faktiskt inte bara kollat på
tv utan gjort lite läxor också :)
Nu sitter jag och väntar på att få mat^^, Var ner lite på stan nyss med
Kristian och han köpte en tröja, den var jätte fin :) Vi åkte hem till mig
och på bussen så satt även Plinis och Vicis :) det var roligt att prata
med dom. det var s länge sen :/ men jag ska leka med dom på fredag :)
det ska bli väldigt roligt!
Håret har blivit mycket bättre nu :) nu är det faktiskt brunt.
jag ska gå och äta nu :) hihi
Hejdå :*


Kommentarer
Anonym

Jahaa var de därför du inte var i skolan D:

Kom imorgon!!! Ja vill se håret oxå :D:D:DDD<3333333333

2008-11-12 @ 18:50:03
Sandra

jag vill också se håret! kom till skolan :*<33

2008-11-12 @ 19:13:21
URL: http://bangbangtang.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0