Tobias mig kära kusin

Tobbe ringde mig idag när han hade tråkigt på jobbet. Det är alltis lika kul att prata med honom, han kommer med så
roliga saker att säga^^ Jag saknar han lite smått.
Kommer ihåg när vi va mindre och lekte jätte mky och hade roligt överallt. Ute i snön när du körde runt mig och Emma på dom där små pulkorna. I sälen då du lurade mig, haha men det var faktiskt roligt endå XD Alla gånger vi varit till parken zoo, också roligt :)
Nu är du så gammal att vi kan åka runt i din bil och det är så roligt för att du har så rolig musik och jaa jag tycker om att leka med dig :) Snart är det jul och då kommer du hit och då träffas vi igen :D
Jag älskar dig Tobbe kusin <3


Kommentarer
Tobb3

Fett coolt ;)

2008-11-25 @ 21:54:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0