Torsdag

Nu är det nästan helg igen, veckorna går så fort nu för tiden^^, men det är ju faktiskt väldigt bra för då får man sova :)
Jag är så hilma trött nu för tiden, det är hemskt ju. Men jag tror jag vet varför, det är nog för att det är mörkt och kallt ute.
Jag är så smart som kom på det just nu vid detta tillfälle^^,

sitter på Samhällskunskapen just nu, den är liiika tråkigt som vanligt :) fattar ingenting men det går nog bra endå^^
Men efter det här så är det lunch sen har jag bara en lektion till för svenskan var inställd så det blir en riktigt skön dag.
Ska nog leka med nån kompis efter skolan ett tag för Kristian ska följa med Robin och Gymma idag ^^ hihihi.

Morgonen har varit rättså rolig faktiskt :) När vi skulle gå till bussen imorse så hade Emma satt på sig sina sommar tygskor och skulle ut i snön? aja vi gick iallafall och då började Kristian och Emma retas med varandra som vanligt och så puttade Kristian på Emma så att hon flög omkull, hahah jag hörde bara en duns i marken bakom mig XD Stackarn slog i rumpan men roligt var det faktiskt :) haha.
Det enda tråkiga imorse var att Kristian hade tydligen tappat sin hundralapp igår nångång så han kude inte fylla på busskortet men mamma hade pengar så det gick bra endå :)

Imorgon har jag utvecklingsamtal också, lite nervös är man ju men jag tror det ska gå bra, jag har ju liksom inte missat tusen dagar så det ska nog gå bra^^, Mamma kommer till skolan halv 12 då så ska vi ha lite roligt med Anki^^

Nu ska jag inte skriva mer utan ska vänta på maten istället :)
Hejdå :*


Kommentarer
Sandra

Jag fattar inget av samhäll-grejset :( haha! och det var massa gubbar här imorse så jag vågade inte byta om så jag missa hela dagen! :( <3

2008-11-20 @ 14:41:08
URL: http://bangbangtang.blogg.se/
Iwars:)

hehe det blev inget gym den dagen jue:D men idag sker hä gym :D xD mene vi blir ju borta från varandra ett tag men vi synns ju nästan poå en gång :) Älskar dig<3

2008-11-21 @ 13:10:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0