Tråkigt

Sitter här och har allmänt tråkigt. Farmor och Farfar var nyss här och fikade också.
Farmor bad mig att komma på nått som jag önskade mig till jul av dom, sånt är svårt^^

Kollade även på en film nyss. "Over her dead body" Den var faktiskt bra^^,
den handlade om en tjej som blev krossad på sin bröllopsdag av en isskulptur, sen
så spökar hon för en annan tjej som börjat tycka om hennes man. haha.

Nu kom jag hem igen. haha jag åkte till affären med pappa och köpte godis men nu är
jag här igen :)
Åh jag känner mig så tjock, liksom en massa godis och skit, nej nu ska jag börja träna
också!  Träna i stora lass :)

Jag har så tråkigt. och ingen vill vara med mig, jag ska väl sitta hemma ikväll också.
Jag vill ha en vän igen, men jag har min mamma istället så det så! (fast hon inte är här nu).

Nu ska jag kolla på mer film.

Hejdå :*


Kommentarer
Anonym

Jag vill vara med dig... jämt.../M

2008-11-15 @ 19:21:00
Robiiiiiiiiiiin

Låter som du haft ganska kul ändå :) JAG HAR GODIS NU JAG! :D!!!!!! :)

2008-11-15 @ 19:32:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0