When the night falls.

Sitter i skolan just nu. Jag har svenska nu och det går rättså bra, är alledes snart färdig med min rapport om mina namn.
Våran samhällskunskaps lärare var hemma med sjukt barn idag så vi fick en liten sov morgon till ungefär 5 över 11 :) Då hade vi engelska och jag fick tillbaka ett oförberett prov som det inte alls gick nå bra på, usch va svårt det var men läraren sa att det inte gjorde någoting. Men jag har varit väldigt duktig och frågat Ulrika om träningsuppgifter på böja verb för att kunna få bättre betyg och det är verkligen något jag behöver öva på. Så duktigt av mig :)

Jag sitter och planerar min framtid nu, haha när jag ska skaffa barn och när jag ska gifta mig och bla bla men det är faktiskt ganska roligt :) Snart slutar jag och så ska jag hem till Kristian men innan dess ska jag gå lite på stan och kolla vad man kan köpa i julklapp till alla =) åh vad fattig men blir nu innan jul alltså, men det blir bättre när man fått lite pengar igen =)
I helgen ska jag bara ta det lugnt och göra ett pepparkakshus med med lillasyster, roligt roligt, Sen ska jag ta det lugnt och Jul pynta lite med mammsen, hon kan nog behöva lite hjälp. Sen på söndag kommer Kristian igen och då ska han följa med mig och typ heela min familj på bio, vi ska se Madagaskar 2. Det är ju så att vi har det som en tradition, att gå på bio varenda första advent, Men det är faktiskt mysigt!

Tror jag ska göra filmkunskapsläxan nu också när jag endå är igång att göra en massa tråkiga men nödvändiga saker :)
Hejdå :*



Kommentarer
Maya

Vi julpyntade nyss ;)

oh snälla, gör en liten pepparkaks Maya som kan bo i huset! haha<33

2008-11-27 @ 18:30:13
URL: http://mayaolivia.blogg.se/
Sofia och Robiiiiiiiiiin

OOOOOOOOOOOOOOOOH VA BRA ME SVENSKAN!! JA är oxå snart klar :DD Och va kul me julfinsaker :D:D:D:DDDDDDDDDDDD Ni måste kolla på twilight oxå! :oooooooooo! SARIIIIIIIIIS<33333333333

OOOOOOOOOOOOOOOOOH VA BRA ME SVENSKAN! Jag har inte börjat typ, eller jo men har bara skrivit typ 1 och ½ sida. Och va kul me julfinsaker :D:D:D:DDDDDDDDDDDD



2008-11-28 @ 11:28:00
URL: http://sofiaawa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0