Dyster dag

Idag var det äntligen fredag, men jag tror inte jag längtade till det precis idag heller.
Alltså jag vill inte att det ska bli måndag, snälla stanna kvar "/ Plz.
Hade iaf bara två lektioner idag, hade typ nått slags engelska test som gick ut på att
prata i smågrupper. Jag fick VG så det gick faktiskt ganska bra :) Innan det satt vi på
mediakomunikationen och klurade på våran kampanj. Vi klädde ut Sofia till typ fattig
och svält. Såg bara så himla läskigt ut, för liksom tänk att det är många som ser ut så
på riktigt "/ (hon drog in magen så att typ alla revben syntes). Men kampanjen blir nog
väldigt bra :)

Jag satt och funderade lite just för detta tillfälle. På Lillis. Jag saknar han väldigt mycket.
Jag hann inte ens säga hejdå han bara dog helt plötsligt. Vi hade ett bad liksom. han var
ju min söta lilla pojkvän! och nu är han borta. För evigt. Fattar inte att de är så.
Okej.. bara så ni vet så var Lillis ett marsvin. men inte vilket som helst utan de underbaraste.
Och ni får tycka jag är hut töntig som helst men jag blir iaf väldigt ledsen när nära djur till mig
dör "/  Jag tänker fortfarande på Ninis ( min förra kanin) jag saknar henne med.

Men nu ska jag inte tänka nå mer utan gå och lägga på en ansiktsmask :D vill vara lite fräsh :)
Puss på er. Hejdå :*



Jag vill inte att det ska bli måndag, jag vill inte jag vill inte jag vill inte.
Måste det? Måste du?





Kommentarer
Älskling<3

I love u<3, but u know im going :( but u also know that i coming back to u hunny<3, and the week will go fast i prommis u<33

2008-10-24 @ 22:49:17
URL: http://inthesky.blogg.se/
Sara

fel fel fel fel fel fel fel fel fel fel.

2008-10-24 @ 22:51:06
URL: http://inthesky.blogg.se/
sandra

Grattis till vg baby ;D trodde att du fick mvg :o det tror jag fortfarande :)

jag grinade i hundra år när min första hund dog ;_; saknar honom fortfarande!<3<33<33333333333333333

2008-10-25 @ 12:34:23
URL: http://viseekumi.blogg.se/
carro

det är verkligen inte töntigt, jag saknar också min kanin.. och det var många år sen han försvann. <3

2008-10-25 @ 17:46:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0