:/

Det känns som om världen bara flyger förbi och jag hinner
inte med. Man kan säga att jag bröt ihop igår, jag vill inte ha
det så här längre, snälla jag vill bara vara en. inte bara vara ett
andra handsval jämt. Snälla.
Som tur var jag hemma hos Kristian igår så han tröstade mig.
Jag känner mig trygg hos honom, i hans famn. Tack för att du finns <3


Nog pratat om dåliga saker..
Imorgon åker jag till Örebro till Maya för att hon fyller nämligen 17 år
på söndag :) JAG SKA BARA SPENDERA EN MASSA PENGAR! ojojoj
va fattig jag är egentligen, men de går över nästa månad när man får
mer pegnar ;D
Vi ska gå på bio och bara ha allmänt roligt tillsammans :) fast jag trodde
ju det bara skulle vara en tjejhelg med bara oss men så blev det tydligen
inte.. men äh kanske blir nån annan gång då.
Hoppas att helgen blir bra :)

Nu slutar jag snart :) då ska jag hem och soooooova, eller jag måste göra
en läxa först sen ska jag sova :)

Puss hej :*

Kristian <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0