.

Efter skolan åkte jag och Kristian hem till pappa ett
tag sen tog vi med Emma och åkte ner på stan och åt
Kebabtallrik :) de va mysigt. sen hem till kristian och göra
läxor, de va lite mindre kul.. men de är nått som måste göras^^
Jag lämnade in mina skor för att klackas om också idag.
så nu har jag noll kronor kvar i en hel månad, åhw de känns
bra, NOOOOT!

Tyvärr så kunde jag inte följa med Sandra och Co men jag lovade
att ist komma hem till dom nästa vecka och baka kladdkaka :)

Nu ska jag mysa ner mig i sängen med Kristian och kolla färdigt på
Greys anatomi sen sova :) så himla trött.

Godnatt :*



Kommentarer
Sandra

nästa vecka <3

2008-10-09 @ 14:00:54
URL: http://viseekumi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0