Fredag

Idag var det en väldigt lugn dag :) Vi började skolan kl 11 och
slutade 45 minuter senare ;D  Då gick jag ska stan lite med
flickorna, mkt roligt :)
Sen kl 1 åkte jag hem, Kristian följde med mig hem idag ändå!
ååh vad lycklig jag blev <3 fast han åker ju imorgon istället :/
jobbigt.. men men. Han är ju här nu så :)
Mamma ska laga jätte god mat åt mig idag, hon är så snäll :)

Ikväll så ska vi se världens bästaste film, P.s. I love you.
ååh alltså den är så himla bra så den rekomenderar jag
verkligen alla att se :)

Jag sitter och kollar på våra bästa år nu, jag tycker det faktiskt är bra!
lite senare ska jag och älskling baka en kladdkaka, MUMS :)

Jag vill inte att det ska bli morgon.
Jag vill stanna på denna dag länge!

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med älskling,
Hejdå :*


Kommentarer
Lovers Lover;)

Jiiiiiiipiiiiii en natt till att ha lite mys på <33333;)

2008-10-10 @ 15:24:15
Madde

Åh vad gott med kladdkaka :D ! Ska se den där P.S i love you , nu :D hoppas den är så bra :D<3

2008-10-10 @ 21:21:53
URL: http://oneofthosenights.blogg.se/
Maya

Ååh vad mysigt gumman :D<3

Ja, den filmen är faktist riktigt bra. Grät som jag vet inte vad när jag såg den.. :P haha

Pusss<3

2008-10-12 @ 07:31:35
URL: http://mayaolivia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0