Helg

Jag ville inte att det skulle bli helg :/ sorligt nog ville jag inte det.. men de blev det endå.
Kristian var kvar en dag till med mig men de känndes bara hemskt att veta att han skulle
åkte hur tidigt på lördagmorgon som helst :/ jag vill att han ska vara hos mig nu!

På lördagen åkte jag och Kristian in till stan kvart i 11 och sen kl 12 lämnade han mig
för att åka hem och jaga älg :/
Jag skulle upp till lugnet för att kolla på Sofias danstävling, så jag fick lov att vänta på
lugnet bussen. När jag kom upp dit träffade jag på Sofia, hon var så fin och glittrig så ;)
Jag satte mig med Robin och Adam som redan var där. Sen hade jag väldigt roligt resten
av dagen.
Vi typ sprang! till Mcdonalds och köpte mat mitt i så vi missade en av Sofias danser :/
Men som tur var gick hon vidare och fick dansa i finalen ;D
Hon fick två prickar, en i par och en i singel. Så eftersom hon fick en prick i singel så
gjorde det att hon kom upp i Star! :D ååååh så glad hon var! och hon var så duktig.

När tävlingen var färdig så åkte jag, Robin och Adam hem till Sofia och vi hade hyrt film
och köpt glass, det var väldigt roligt :) fast filmerna va ju lite kassa men men sånt händer^^
Mamma kom och hämtade mig 11 så åkte jag hem efter en lång och rolig dag, somnade
typ på en gång ;) haha.

Idag Fyller Tommy år så det blir att vara hemma och äta tråta och sådär. haha.
Sen just nu känns det som om jag ligger så mkt efter i skolan så jag tror jag dör.
Måste skriva lite om filmen vi såg på filmkunskapen idag så har jag gjort en sak
iaf. Sen i veckan ska jag läsa som en tok i min engelska bok eftersom jag ska läsa
27 sidor per vecka och jag glömde bort de förra veckan :/ hm inte bra.

Jag vill att du ska vara här, det känns som om du ska komma hit idag men så
är det ju inte :/ jag vill. Och förlåt om jag är dum mot dig eller säger vad du får eller
inte får typ. du gör som du vill, jag älskar dig endå <3




Emelie och Sofia :)


Kommentarer
Sofia

TACK Sara bästa elev för att du kom och kollade!! <333

2008-10-12 @ 15:48:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0