Lördag

Idag vaknade jag kl halv 10 och gick upp ! haha skulle till Sofias
tävling och stötta henne lite :)  men Robin den dummingen kom inte,
haha men äh :)
Hon var verkligen bra! lite anorlunda dans jag sett henne dansa
men verkligen bra! De jobbigaste idag var att jag och Kristian fick
lov att stå upp i nästan 5 timmar :O jösses va det blev drygt efter ett tag.
Men annars har vi haft en riktigt bra dag :)
Imorgon fyller mormor år så då ska vi till henne på mat och tårta :) Mums!

Igår gjorde jag dumlemuffins också, dom blev as goda faktiskt :D hihi.
Vill bara påpeka att jag skrev lite fel igår. det ska stå att jag och Lillis hade
ett band tillsammans istället för bad. hahah men hoppas ni förstod det :)

Nu tror jag att jag ska kolla på filmen sex and the city, så ni får ha det bättre än mig.

Pusshej :*


Kristian. jag älskar dig med hela mitt hjärta
och jag hoppas på att allting kommer bli
bättre igen, och att vi alltid kommer att vara
tillsammans.
Jag önskade bara att du kunde vara kvar en
dag mer eller nånting sånt. men men..
Jag tycker om dig <3



Kommentarer
Iwars

Jag tyckte det var jätte skoj idag^^ ;) hehe sofia var duktig synd att hon innte vann:/



Jag tycker vi ska dra en sex in the city nu lr vafan den nu hette^^,

Jag är snart tillbaka igen<333



P.S I löve u<3

2008-10-25 @ 19:45:24
URL: http://www.porrpalatset.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0