Lördag

Jag är vaken och klockan är 9.36. haha har just satt mig framför datorn ett tag för
att kolla lite och så :) Jag håller på att sminka mig och fixa håret också. Det är faktiskt
ganska roligt när man har tråkigt.
Kristian har åkt också, han ska tydligen stycka dom där stackars älgarna :( R.I.P Moose.

En av Kristians barndomskompisar har fyllt år och ska ha kalas idag som vi ska gå på ett
tag ikväll, sen vet jag inte vad vi ska göra mer ^^, haha.
Imorgon kommer mamma hit :) så jag ska gå upp tidigt då med, men men snart är det lov
också :D och det ser jag fram emot.
Min blogg innehåller mest tråkiga sakar just nu men det kommer lite roligare nån annan gång :)


Hejdå :*


Jag saknar mina vänner <3




Kommentarer
Anonym

Saknar dig, <3 /M

2008-10-18 @ 18:01:38
Sandra

jag saknar diiig :D komsi komsi <33

2008-10-19 @ 10:33:51
URL: http://viseekumi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0