Nämen naae.

Åh det har bara gått några timmar och jag känner mig genast tom.
Tom och halv. Jag sitter bara och tänker, allting blir så osäkert, Ååh.
Kommer jag någonsin att vara säker på mig själv eller kunna njuta
helt ut av lycka? känns inte som det iallafall. Jag vill bara lägga mig
ner i sängen och försvinna i några år.
Jag vill att du ska vilja vara med mig nu, jag vill att vi kunde göra det
jag hade planerat. fan också.


Idag har jag och Kristian varit på Kupolen och kollat litegrann. Jag köpte
bara bara ett Hello Kitty tuggummi :) det var så gulligt. Fast jag köpte även
ett puder i falun också. Det känns som om jag inte har några pegnar kvar "/
jag är så fattig^^, haha.
När klockan blev 14.30 åkte Kristian hem så det fick jag också lov att göra.
Åh jag ville vara med dig! du förstår ju inte! gah!


Saknar de gamla tiderna "/


Kommentarer
Sara<3

Men dom nyatiderna kommer bli dubbelt så bra väntatills jag är tillbaka när dom nya börjar<33333

2008-10-27 @ 20:41:01
URL: http://inthesky.blogg.se/
Sara

Ja okej, jag väntar och hoppas <3

2008-10-27 @ 20:43:43
URL: http://inthesky.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0