Onsdag

Jag sitter i skolan nu och usch vad tråkigt det är. Slutar inte förens halv 5
 idag heller :( buhu. Kristian har nyss åkt till Tandläkaren och ska ta bort
den där plastskenan :) Jag kunde inte sova nånting alls natten till idag "/
Var mest ledsen över allting och kände verkligen som om jag inte orkade
med detta mer, men det gick väl över lite sen. Klockan blev as mkt så när
jag vaknade imorse ville jag bara inte leva. Ville bara sova vidare och skita
 i skolan, men duktig som jag är så gick jag upp och gick till skolan.
Men nu känns det mkt bättre :) Mina kära vänner muntrar upp mig väldigt mkt!
det tycker jag om ;D
Idag har jag gjort min nya design på min alvedonask :D den blev jätte fin :)
Ska sova hos Kristian idag :) hihi han ska laga mat åt mig :D Han är bara så gullig <3

Dagens Händelser:
 - Sofia tog upp ett tuggummi från marken och åt de^^,
 - Robin tryckte upp sin rumpa på mig för att den var varm x)
 - Vi fick se 21 på filmkunskapen, ååh koreanen är så SNYGG!
- Jag ska få godis av Kristian sen :) mums på det <3


Kommentarer
Sandra

Du är jätteduktigt gumman, du skulle smsat mig eller nåt om du var så ledsen ;; <3 finns ALLTID!

din ask blev asbra, skulle lätt ha köpt den!

<3<3<3<3<3<3 Aaron
mygod jag vill ha honom xD

2008-10-22 @ 21:18:17
URL: http://viseekumi.blogg.se/
Sofia

Tuggummit var faktiskt helt och nytt :< Och smakade gott D:

Bra att du kom till skolan iaf! Annars hade de blivit tomt!! D: <333

Jag skulle oxå köpt din alvedon!!!! Snygg var den! :D

Sariiiiiiiiis min bästa elev ~ <3

2008-10-23 @ 09:40:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0