Onsdag

Nu sitter jag och kollar på Våra bästa år :) jag tycker faktiskt det är jätte bra!
Så får ni tycka vad ni vill =)
Egentligen skulle jag in till stan idag men jag orkade inte och de jag ville träffa
svarade inte ens på mitt sms så jag sket i det och sov lite längre istället :) Men
jag tror faktiskt jag ska åka in till stan lite imorgon istället :)
Lovet är snart slut också "/ har inte hunnit gjort nånting på detta lov. Jag skulle vilja
vara med Vicis, Plinis och Millan men vi får väl se hur det blir med det :) Jag måste
läsa lite i min engelska bok också.

Och vet ni?!
Jag ska börja gymma :O ahahhaha. men hallå jag måste det nu, och det är nog
ganska roligt också, jag och Kristian ska börja :) låter lite roligt men ändå =)

Kristian kommer nog hit igen imorgon! äntligen får jag hålla om dig igen :)
jag längtar så efter dig <3

Åh jag som ville bada på Aqua Nova i veckan, men så blev det inte men det kanske
blir Bowling då? :)

Nu ska jag göra nånting viktigare än att sitta här, hhihi.

Pusshej :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0