Onsdag natt

Nu sitter jag här med min Syrra och nördar oss vid varsin dator. haha Vi har faktiskt roligt :)
Vi pratar en massa skit och kommer ihåg saker men även hittar på nya^^,
Det nya just nu var "Duckfacepose" HAHAH bara för att ni inte vet hur den ser ut men de
kommer ;D

Emma kommer du ihåg när vi satt uppe varjde lov och helgkvällar då mamma hade
gått och lagt sig, när jag smet in på ditt rum och satt i din säng hela natten typ?
Skrattade, spelade kort och tvingade dig skriva dagbok varje natt? hahaha det var verkligen
tider det^^ Jag saknar att vi inte gör de längre haha.

För alla som vill veta så ligger det en stor dammtuss u handfatet på toaletten :O HAHAHAHA.
Så jävla roligt, den är så ful XD hur fan kunde den hamna där?


Jag tror jag håller på att bli trött men äh skitsamma jag och Emma har iaf roligt :)
hejdå!

Dammtussen^^

Jag fattar inte att du inte visar mer att det
bara är mig du vill ha. Om det nu är så,
visa mig det. Behandla mig som i början,


Kommentarer
Emma

LOL på dig !

2008-10-30 @ 00:54:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0