Örebro

Igår åkte jag, Vicis och Millan till Örebro hem till Maya :)
Plinis var ju redan där eftersom hon har APU här ^^

När vi kom fram spenderades fredagen av att gå på stan
ett tag och sen åkte vi hem och åt! det va nån jätte god
Tacopaj, mums säger jag bara :)
Efter maten åkte vi in till stan igen och kollade på bio.
Vi såg Patrik 1.5 den var så bra! haha jätte rolig
och gullig på samma gång :)

Idag vaknade jag typ halv 10 eller nått, då läste jag lite
i min engelska bok :/ så tråkigt men det måste ju göras
det med. sen så ´duschade jag i Mayas jätte roliga
dusch! de är en sån som man kan trycka på en massa
knappar typ så kommer vattnet från olika håll, jätte roligt :)
haha jag har lite sjuk humor men äh va fan ;D
Senare idag kommer det lite mer folk hit men bara över
dagen det blir nog kul :)

Jag satt mig här för att jag ville prata lite med älskling
men han svarar inte :/ äsch då. Jag ville bara berätta för dig
hur du är den bästa pojkvännen i världen och att jag älskar
dig en massa <3

Nu ska jag inte sitta här nå mer.. tråkigt ju.
men ni får försöka ha det lika roligt som jag har om ni nu lyckas,
jag menar jag är ju med världens bästaste människor :)

Puss hej :*


Kommentarer
Sara<3

Sara du är världens bästa flickvän<333 det ska du vet a<3

2008-10-04 @ 12:14:02
URL: http://inthesky.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0